Awesome Day In Pictures

Kom just hem från stan där jag var med Sigrid och Carro.
Vi hade det jättetrevligt och jag hoppas vi kommer träffas mycket i sommar nu :D


Först drog vi och käkade nachotallrik och kycklingtallrik på Med Eller Utan, sen drog vi ner till hamnen och myste i lekparken.
Vi klättrade, gungade, styrde ett skepp, besökte Pippis hus, red på ett lejon, satte oss vid vattnet, besökte motormuséumet, köpte varsin MER och kollade på massa roliga grejer!

Bilder från idag:


Haha, Sigrid ba: Let's Get Serious.


Just exakt när Sigrid tog bilden kom jag på att det säkert är någon
snorunge som har kissat där jag ligger, eller att hemlösa ligger där
om nätterna med sin sovsäck och sprit, så jag skyndade mig
därifrån, haha.




KUL MED KLÄTTERSTÄLLNINGAR JU!♥







Klätterapa (A)





Hahah, åh vad jag skrattade åt den här bilden


'
BORTA!


Sneaky Snake!


Här styr de skeppet!


Hihi, vad har nu Sigrid gjort?




Hahahah, Sigrid på motormuséumet!


Tack för en kanondag tjejer ♥





Kommentarer
Postat av: Sigrid

HAHA oj ja gud vilka fina bilder :D

Tack för dagen, astrevligt<3

2010-06-22 @ 23:34:42
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0