Let's Get It Started!

Wooooh!
Shiet vilken värme det är ute. Majah och jag höll på att dö på soldäcket.
Vi schteekte som fan. Nice vare.
Nu är Majah hos någon läkare för att kolla sina fötter eller nått.
Så jag sitter just nu på altanen och lyssnar på musik. Jag tänkte göra det här inlägget, sen gå ut på balkongen och sola när det ändå är så här fint väder för en gång skull. Sen måste jag nästan ta ett dopp i poolen.
Jag kände på vattnet förut, med ena benet. Och det var inte varmt, heh.
Måste nästan slänga i en termometer för att se hur kallt/varmt det är egentligen.
Ah, nu pyser jag.

Hejdå!







Kommentarer
Postat av: systerdotter

Den där bilden var inte bra att lägga ut på bloggen.



Det kan göra om så att du är naken och lägger ut på google!



Se upp!

2010-06-24 @ 18:32:45
Postat av: william

vit

2010-06-28 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0