Karungi 10 Juni

Gooooood Morgoooooon!
Det är helt sjukt vad pigg jag är. Klockan är ju bara halv 10.
Vet ni hur varmt det är här i norr? Det är nu 19 grader ute. Så himla skönt!

Jag hade en skitcool dröm inatt. Jag drömde att jag åkte och hälsade på Marcus i Chino Hills och hans mamma tog med oss till Los Angeles för att shoppa. Hela drömmen var på engelska, det var jättekul!
Jag önskar verkligen att jag kunde åka och hälsa på honom.. Jag vet att jag kommer göra det någon dag.
Det har vi bestämt!


Haha, gissa om Johanna blev chockad igår när vi åkte hem till dom. Hon sa till sin bror ba:
"Det är en bil som kör in på gården :o" (Klockan var typ 23.20)
Och han sa (något liknande):
"Det är inte en bil, det är Erik (min pappa)"
Men hon tänkte att det inte kunde vara vi, för vi ska vara i Motala ;D
Hahha :')
Det är så konstigt, för Johanna får inte lov förens nästa vecka på onsdag :o
HUR MYCKET PLÅGAR MAN ELEVERNA HÄR I NORRLAND ?!

Nåväl, vi hörs väl senare. Ska äta frukost nu!
Heeej då :D

Johanna och jag för typ 1 år sedan?






Kommentarer
Postat av: majah

Marcus och jag har bestämt nu..

Scary, vi ska köra teckenspråk.. haha nej skoja :P

He will bring brandy to :)

2010-06-11 @ 16:56:48
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0