It's My Life

Jaaa nu sitter jag här och kollar på Disney channel. Men det är Phineas och Ferb just nu och det är så dåligt.

Jag kan glatt meddela att jag fick hem min Muse skiva idag, OCH vi slapp coopers (!) så just nu är allt bra.
Men dock var jag så jävla irriterad i morse när jag skulle cykla till skolan.
Först så upptäckte jag att min cykel var täckt med spindelnät. JAG HATAR SPINDLAR.
Så jag säger: GE FAN I MIN CYKEL ÄCKEL PÄCKEL!
Sen när jag hade kommit iväg och cyklade ner för en backe, fick jag ett kryp i ögat :o 
SÅG INTE DEN ATT JAG KOM DÄR I FULL FART ELLER?! DEN BEHÖVER JU INTE FLYGA IN I MIG!
OCH när jag cyklade hem från skolan flög en humla bredvid mig, MEN SJÄLVKLART VAR DEN TVUNGEN ATT FLYGA FRAMFÖR ANSIKTET PÅ MIG SÅ JAG RYCKTE TILL MED HUVUDET VÄRSTA WEIRD.
JÄVLA KRYP, GE FAN I MIG!

I'm just sayin' ;D

Nu ska jag kolla på 6e avsnittet av Glee med mammi ♥
BYE!

Oh gud jag bara älskar den här biten!

Kommentarer
Postat av: andrea

hatar kryp ♥

2010-06-01 @ 23:19:44
URL: http://filippina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0