I'll Hold Your Hand When We Drive

Alltså.. Jag tror jag gick vilse i stan. STAN.
Det var så himla mycket folk, jag trodde jag skulle kvävas. Jag kände mig väldigt instängd^^
Men jag och Kristin kom iallafall fram till de ställen vi ville.


Kristin köpte en assnygg baddräkt och jacka, och jag köpte strumpor och en mascara..
.. och en.. BONAQUA PÄRON
Sen såg vi Frans, Maya, Pelle, Viktor och någon mer spela i hamnen.
Så duktiga så :')
Och Frans han åker till England imorgon. Kul för han.
Och Majah åker till Los Angeles om 10 dagar. Och på måndag åker hon och Kristin till Stockholm på ett Twilight fan-event. Coolt!



Det är 12 dagar kvar till premiären av Eclipse.. Längtar galet!
Om 45 dagar är det 2 augustiDå är lägenheten officiellt "min".



Nu orkar jag inte skriva mer. Blogg.se är är katig mot mig.
I'm out. Ska kolla på film.

NATT!




Kommentarer
Postat av: Majah

vi är så coola som drar :D

2010-06-18 @ 20:51:59
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0