I Am A Higwaywoman

Men "god morgon".
Jag har faktiskt rätt att säga så, eftersom en skitunge vid namn William Ågren ringde och väckte mig klockan 6 på morgonen för att berätta att han Kanske var nära mig.. Och jag kunde inte somna om på ett tag eftersom att solen sken in i mitt rum.
Tydligen så somnade jag om eftersom att jag vaknar igen klockan 14.00 av att Cassandra skickar ett sms.
Kanske blir.. spagetti och köttfärssås till "frukost" ;)

Nå okej.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch och sen..mm, ah. Eller nått.
Men ikväll blir det nog att grilla.. eller?
I NEED UPDATES ABOUT THAT.

Btw, nu har mamma och pappa fått handledarpapprena så nu kan jag åka ut och övningsköra på vägen!
SCORE!

Så skön låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0