Grillkväll

Hallå där kött och blåbär!

Kom precis hem från Johanna.
Vi har varit och ätit tårta och lite så eftersom hennes broder Johan tog studenten idag.
Just nu står mamma och förbereder grillköttet och potatisgratäng, så snart ska det grillas.
Johanna och hennes familj kommer hit och några grannar (det finns faktiskt människor som bor här, haha)

Johanna och jag har iallafall bestämt att vi ska se skräckfilmen The Descent 2 med svensk titel Instängd 2.
Vi såg första filmen sist jag var här och den var riktigt bra! RIKTIGT bra.
Det kan man verkligen kalla
skräckfilm. Den var otäck, äcklig, hjärtklappande o.s.v som en riktig skräckfilm ska vara. Så den kan jag rekommendera.
Så nu ska vi banne mig kolla på uppföljaren! Detta känns väldigt spännande.
Det är nästan så jag kallsvettas redan nu.
Hoppas bara inte jag blir besviken. Det är aldrig kul.



Om jag överlever denna skräckfilm hörs vi imorgon.
To be continued..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0