Grattis Till Studenten Broder!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag hade ingen tid till att blogga igår för jag:
1. sov  
2. såg när brorsan sprang ut från skolan + åkte studentvagn i stan  
3. kom hem lite snabbt bara  
4. drog hem till Majah och umgicks med trevligt folk  
5. drog hem och fikade  
6. åkte hem till Majah igen och käkade pizza med samtliga trevliga personer
7.
kollade film och diskuterade det oändliga mitt i natten på en studsmatta!
Dessa trevliga fredagar gillas.

GRATTIS :')

På väg mot stan
IP07L i vagnen


Imorse var jag på handledarkurs i 3h.
Det var faktiskt roligare än jag trodde och det kändes inte som att det var så länge + att vi fick fika!
Så förhoppningsvis får jag körkortstillståndspapprena hemskickade snart så jag får åka ut på vägarna och köra lite innan jag flyttar.
Sen blir det att jag får köra typ 3 gånger om året eller nått, hehe.
Men nu ska jag faktiskt äta något för jag har gått och blivit riktigt hungrig.
Vi hörs, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0