From Emptiness To Everything

Hallå!

Då var man nyduschad och fräsch.
Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar ut genom fönstret. Det är riktigt fint väder.
Solen skiner fint och det blåser lite grann. Dock är det ganska mycket moln på himmelen men jag tror dom försvinner så småningom ;)


Senare.. typ om 2 timmar ska jag till stan och träffa Sigrid och Carro. Det ska bli riktigt kul att träffa dom igen :D
Vi får väl se vad vi hittar på där.
Carro skulle tydligen till tandläkaren och Sigrid skulle kolla på mobiler.
Jag vill också ha ny mobil!  >.<

Nåväl.
Nu ska jag leta efter någon bra låt åt er och sen ska jag käka frukost!
Ha en fantastisk dag, Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0