Examen

ÄNTLIGEN HAR MAN GÅTT UT 9AN!
Det känns verkligen jättebra, men samtidigt sorgligt. För många av mina käraste vänner kommer jag inte kunna träffa så ofta.
Men det är ändå så härligt att vi har gjort det här nu!
Vissa av oss har gått på södra i 10 år. Det är 2 tredjedelar av våra liv. Helt sjukt ju.
Nu är det såhär va, att min tekniska pappa råkade ta negativa kort, så alla bilder blev ju blåa *suck*
Och jag kunde inte få färg på dom så de fick bli svartvita. Lite synd, men men..
Det var många som tog kort så jag kan nog fixa fram några med färg ;)


Min långa, mycket stiliga kavaljer och jag
<3
<3
<3
<3
Mer bilder kommer någon annan dag.
Jag åker ju kanske till Umeå imorgon och då kanske jag inte kommer kunna blogga. Vi får se!

Ikväll blir det att dra hem till Majah och grilla och ha kul med de bästa <3
I'm out, Peace!


Kommentarer
Postat av: Xiu

2010-06-08 @ 12:52:59
URL: http://xiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0