Everybody Was Surfing USA

Jag har haft väldigt lite att skriva om idag.
I'm sorry for that.
Men det ska jag ta igen någon annan dag. kanske typ efter att jag har varit på Liseberg eller nått.


Jag har iallafall bestämt mig för att jag ska flytta till USA efter gymnasiet.
Plugga till läkare ;D He heh he.

Nejmen seriöst... jag vill verkligen flytta till USA.
Och köra bil med automatlåda.
Jag hatar att köra bil med manuell växellåda. GASH. Jag typ dog idag.


Nu har jag ioförsig något att prata om.. När jag övningskörde idag.
Men jag vill helst inte nämna något från det.


Over and out.




Kommentarer
Postat av: Mika

du flyttar till USA och jag till Japan! :D

2010-06-22 @ 23:34:41
URL: http://xiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0