Eclipse

Morsning!
Shit vad jag är uppe tidigt (08.00).. Duktig jag känner mig!
Men det är så att jag, Cassandra och Elin ska till Varamon och schteeka idag, så jag ville ha tid på mig att förbereda mig för jag brukar alltid vara så hiiimla seg när jag ska göra det. Hehe.

Så idag lär det inte bli någon mer bloggning tyvärr eftersom att vi ska vara på varamon i stort sätt hela dagen antar jag, och ikväll ....
IKVÄLL SKA VI SE ECLIPSE!
ÅH VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER DENNA DAG. ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR!

HIHIHEIHEIEHEHEEHOHOHOOOHEHEHEHHAHAHHUHHU (Freaking out)

Jag vet att det står att premiären är den 30 Juni, men filmen börjar 23.59 idag.
Så det har inte hunnit bli den 30e än då (!)
(Fast iofs är det massa bajsig reklam innan, men ändå)

Anyways..
Nu ska jag få i mig något att äta, sedan ska jag nog hoppa in i duschen! MH.
See ya later,
kisssses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0