Avslutningsmiddag

Jag är just hemkommen från 9ornas avslutningsmiddag. Det var faktiskt mycket trevligt!
Det bjöds på potatisgratäng och kycklingfilé, underhållning (haha omg om jag får tag på en speciell video ska jag ladda upp den här), efterrätt som bestod utav äppelkaka med vaniljsås och till sist var det prisutdelning.
Vi hade som grupparbete i bilden att göra en film, så idag fick några stycken priser för bästa film, manlig/kvinlig huvudroll, biroll o.s.v.
Jag kan ju säga att om jag inte lyckas som lärare kan jag ju bli skådespelare för jag fick nämligen pris för bästa kvinnliga huvudroll! Och det är den där fillifjonken här ovan, haha.



Vad jag ska göra resten av dagen har jag faktiskt ingen aning om, men jag ska väl försöka uppdatera senare sen ;)
Byyyyyyyyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0