Dan Före Dopparedan

God morgon!

Jaa igår kväll bar det ju av till Hugos med tjejerna, och jag kan säga att det verkligen inte blev som jag vi hade tänkt oss och det var definitivt inte värt 140kr....
Vi kom dit ungefär 22.40 för att vi missade bussen, så för det första fick vi gå dit i kylan.

För det andra: mesta delen av tiden där stod vi ute och frös i väntan på att ens få komma in och när vi väl kom in efter ca 50minuter fick vi..

För det tredje: ..stå ytterligare 50minuter i kö för att lämna in våra jackor

För det fjärde: när vi kom längst fram och skulle lämna in jackorna var galjorna slut så då hade vi stått där i onödan.

För det femte: Klockan var 00.10 innan vi kom in på dansgolvet.. Helt sjukt..

För det sjätte: vi fick köa ännu mer när vi skulle hem.........
Jag kunde ha köpt en julklapp för 140kr till min bror istället. Så himla sur blir jag..

MEN JAG SKA FÖRSÖKA HÅLLA HUMÖRET UPPE FÖR DET ÄR JULAFTON IMORGON!!!!
Det här halvåret har gått så himla snabbt tycker jag :'o Himla skönt!
Bara ett halvår kvar till sommarlovet och tills älsklingen tar studenten som jag vet han längtar mycket efter!



Idag ska jag dra ner på stan och handla julklappar till "Julklappsracet" som vi ska ha imorgon.
Det är jobbigt att vara en fattig student i dessa tider :(

NU SKA JAG DUSCHA.
Heiipa!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0