Woah Woah, I gotta Go, Back To School

Godmorgon!
Idag steg jag upp halv 10 ungefär. Börjar inte förens vid 1 så det är lugnt. Jag har gott om tid.
Men jag kan bara inte fatta att sommarlovet helt plötsligt är slut! Helt sjukt ju..
Nåväl.. det har varit ett bra lov.
Back to reality.

Som sagt.
Börjar klockan 1 och då ska vi samlas i receptionen för upprop, antar jag.
Mer vet jag inte. Vi ska väl samlas i klasserna och gå runt på skolan, träffa lärare och sånt, eller nått.
Jag tror att vi någon dag i veckan ska sova över någonstans med klasserna, men jag vet inte när.

Nu tänkte jag gå och duscha eller nått.
Lycka till allihopa! :)



Jag saknar mina tjejer...♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0