"Hello, I'm Sandy!" "Why Don't You Take A Shower Then?"

Godkväll !

Det var inte så länge sedan jag kom hem från Vadstena.
Vi drog in till stan och köpte glass, och sen blev vi törstiga så vi drog till konsum och köpte cider!
Och ni kan aldrig gissa vem vi mötte på vägen hem till Sigrid....
I'll tell ya..  Knutbyflickan! Ni vet hon som blev hjärntvättad av Knutbypastorn ? :'o
Det var lite läskigt faktiskt.. Hade ingen aning om först vem det var..

Iallafall..
Det är bara 4 dagar kvar tills jag flyttar nu :o
Vet ni vad jag ser mest fram imot?
Att möblera, precis så som jag vill ha.. ställa glas och tallrikar i vilka skåp jag vill. Dekorera hur jag vill.
Det ska faktiskt bli skitkul!


OCH NU SKA JAG ÄTA LITE RICE KRISPIES, SEN SOVA!
GOOOOOOOO'NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0