Umeå

Godmorgon!

Jag ville bara säga att resan hit gick bra, och vi har fått iordning allting.
Det gick verkligen superfort, men vi hade nog allt fått krångla ett bra tag om vi inte hade fått hjälp av Stefan och Sven. Så tack ska ni ha!
Det enda som inte är på plats iofs. är gardinerna, men dom håller mamma på och stryker nu ;)


Om några timmar kommer Johanna hit!
Hon ska bo hos mig ett tag. Dock vet jag inte hur länge.
Hoppas hon hittar en lägenhet snart så hon också kan göra sig hemmastadd!
Det kan ju vara väääldigt skönt att göra det innan skolan drar igång.

Jaa.. det var väl ungefär det jag hade att säga just nu.
Tänkte hoppa in i duschen snart och sen ska vi väl åka och handla.

Bilder på lägenheten kommer till ikväll!

Vi hörs, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0