This Is Where The Magic Happens

Åh så härligt.. Nu har jag äntligen köpt nya skor. Sådana skor som jag inte alls brukar köpa annars. Brukar typ köpa tygskor, men det är så kallt här och det regnar ganska mycket och mina eller andra tygskor håller inte mot det så bra. Men jag är mycket nöjd med dom skorna jag köpte!
Jag köpte även ett linne på Gina, för det var rea där, så jag passade på..


Skorna är köpta på DNA och gick på ungefär 550:-
Det saknas ännu en bikini, men jag tyckte inte alls att det fanns några vettiga kvar att köpa, så jag ringde till mamma och sa att hon helt enkelt får skicka hit min bikini.
Jag bara SKA bada bubbel nästa fredag ;D
Innan vi drog hem stannade vi till på Mc Donald's, för jag har inte ätit någon riktig mat idag utan jag har levt på mackor. Sen drog vi till Ica och köpte lite grejer till senare ikväll då vi ska kolla på Sons of Anarchy!

De här drickorna är billiga och dessutom goda, så det är bara win win ;D
Men.. Ni får ha en trevlig kväll.
Det ska iallafall vi ha!
Hörs imorgon, pusspuss!




Kommentarer
Postat av: Majah

ojdå vad du lyxar nu för tiden då sanni haha ;D

2010-08-27 @ 23:37:31
URL: http://majahdisland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Absolut ;D

Hahah (A)

2010-08-28 @ 10:09:51
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0