The Way You Make Me Feel

God morgon!
Sovit gott?.. Det har iallafall jag. Man sover faktiskt ganska skönt i syrrans soffa!


Klockan är typ 11 och jag är redan hemma. Mamma ringde strax innan 10 och sa att hon ville träffa mig innan hon ska till jobbet.. Hon har tydligen bokat en tid hos ungdomsmottagningen till klockan 3...
That sneaky little snake..................

Haha, Alex står och sjunger och dansar till min Michael Jackson: The Dangerous Tour inne i vardagsrummet.
Jag vet inte hur många gånger han har sett den, men det måste vara ett antal gånger för han kan typ alla danser :o
Han är jätteduktig!

I julas. Alex Jackson ;)
Nu ska jag duscha.
I'll be seeing you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0