The Series Freak

Yes!
Sitter just nu och kollar på Smallville. Har börjat om från första säsongen eftersom att jag har sett blandade avsnitt från alla 9 säsonger.. Vill ju se alla 195 avsnitten :D
Än så länge har jag bara kommit till avsnitt 8. Så jag har ju ganska många avsnitt kvar ;)
Men det gör absolut ingenting för jag älskar verkligen serien, och Tom Welling är sååå himla snygg!♥


MJAU!


Remy Zero - Save Me (Themesong från Smallville)

.. Och ikväll ska jag följa mina vänners råd att kolla på The Pretty Little Liars!
Värst vad många serier jag har på gång nu...

- Glee har jag inte kollat klart på än
- Smallville
- Sons of Anarchy
- Vampire Diaries börjar snart igen
- The Pretty Little Liars



Hade, puss!




Kommentarer
Postat av: Kristin

Blä superman är ful, men pretty little liars är SÅÅÅ himla bra! :D

2010-08-21 @ 17:04:25
Postat av: Sanna

Näää, han är such a fox :D

Och JA, det är skitbra!

2010-08-21 @ 21:31:29
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0