The Crow Fly Straight

Godmorgon!

Idag försökte jag kliva upp vid 7. Jag hade satt klockan på det iallafall, men när klockan ringde stängde jag bara av och slöt ögonen igen. DET VAR SÅ SKÖNT ATT SOVA.
Hur ska jag lyckas kliva upp tidigt på morgonen igen? Skolan börjar om endast 2 dagar!

Har just kollat klart på första säsongen av Sons of Anarchy och jag kan inte vänta tills jag får se den andra!
Serien är faktiskt riktigt bra. Dock tror jag inte att det är så många tjejer som gillar den, eftersom det handlar om motorcykelgäng och vapenhandel. Och andra saker också förstås. Bl.a kärlek och brödrarskap. Det är riktigt spännande, tycker jag iallafall!



Idag blire chill som vanligt.
Jag har planerat att vara så lat som bara möjligt. Underbart.

Jag ska väl slänga in något inlägg lite senare om hur spännande min dag har varit.
Hörs då, Pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0