Package Delivery

Tjollahopp!

Kom just hem från skolan, och jag är satan så hungrig, så jag ska käka snart.
Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg.

Vi skulle ha matteprov på första mattelektionen idag, men våran lärare var hemma med sina sjuka barn så vi slapp :D Så himla skönt, för jag var lite orolig för det där provet..
Men det kommer ju senare iallafall -.-

När jag kom hem väntade ett grönt paket i brevlådan!
Dock inget speciellt, utan bara min bikini och .. tre knivar O_o Hehhe.
Mamma slår på stort när hon väl är i farten!

Nu ska jag
äta något, sen måste vi tvätta!
Hejhej!


Detta måste vara den längsta och tråkigaste vägen någonsin till en matsal.
Man måste gå en lång bit utomhus också för att ens komma till tunneln -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0