Nu Är Vi Redo För Affären

Godmorgon everybody!
Sovit gott? Det har jag iallafall!


Johanna och jag spenderade första natten själva i lägenheten inatt, och det firade vi med att äta bullar och kolla på The Last Song, som faktiskt var ganska bra :)

Nu var det ett tag sedan vi åt frukost, men vi har iallafall gjort oss iordning så vi ska dra till Ica och handla lite snart. Det är lite smågrejer som Johanna saknar här ;)


OH, igår!! Fan vad vilse vi var xD
Haha, vi skulle cykla in till stan och vi frågade typ halva Umeås befolkning efter vägen till busstationen, för det ligger i centrum så det kan vara ganska bra att hitta dit^^
Alla pekade åt olika håll och vi var så förvirrade. Hittade vi till busstationen då? NÄ, inte fan gjorde vi det. Jag tror vi cyklade i cirklar alltså..
Sen tänkte vi möta upp Sebbe och Macke vid bion, men det tog ett tag innan vi hittade dit, och dom var fortfarande där inne och kollade på någon film, så vi drog till Frasses och käkade lite.
Och när vi skulle hem var det nästan värre, haha. Alltså.. Universitetsområdet är så himla stort och det går cykelvägar överallt och vi valde såklart de cykelvägar som går förbi området jag bor i -.-
Och jag kan säga så mycket som att mitt lokalsinne är uselt! Jag kommer aldrig lära mig att hitta här.
Johanna bestämde sig för att ringa till sin mamma som skulle guidea oss via internet, haha.
Efter mycket om och men kom vi hem! 
Värsta galet. Fan så mycket vi cyklade igår...



Aja.
Nu ska vi dra, så vi hörs senare!
Hej då!
-
Dagens look ;D Haha

Kommentarer
Postat av: Nina

finns det att köpa "the last song" :O : ) den vill jag se!!!:D

2010-08-11 @ 23:02:08
URL: http://niiinalonnqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0