Måndag 16 Augusti

Good morning!

Håller på och avslutar min kopp med jordgubbste för tillfället.
Sen måste jag nog ta tag i disken innan jag duschar.

Jag satt just och tänkte på dom stackarna som börjar skolan idag, och vissa som började skolan redan förra veckan. Det är ju helt sjukt. Jag tycker tillochmed att det är sorgligt att vi bara har 1 vecka ledigt kvar...

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, men det är ett sånt strålande väder ute så det blir nog att vi går ut en sväng. Kanske måste fara till Ica och handla diverse saker.
Ikväll blir det iallafall tacos!

.. och nu kallar disken.
Vi hörs senare, hejdå!


Johanna tog den här bilden igår när vi cyklade från stan.
Det är början av "djävulsbron", som vi kallar den för, som syns i bakgrunden. Det är verkligen  jättekul att cykla nedför, men det är ett rent helvete att cykla uppför, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0