It's Monday Morning

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag iallafall, men jag hade en så himla konstig dröm.

Kan inte förklara men typ hela min gamla klass var med.. och Kristin blev jagad av Mustafa, haha.

Idag börjar jag 09.45, så det är nästan 2 timmar kvar tills jag börjar, så jag kan ta det lugnt.
Första lektionen är Medicinsk Grundkurs (typ, omvårdnad. Det är en fördel att läsa den kursen iallafall sen när biologin kommer igång eftersom man läser om människokroppen och alla kroppsdelars olika funktioner bl.a).
Min grupp ska idag skriva ihop ett föredrag om syfilis, hehe. Skoj *tummen upp*

Vid halv 11 är det dags för skolfoto. Usch!
Idrott-Lunch-Samhällskunskap-Svenska och sen slutar jag vid 4.
Då ska jag möta upp William någonstans och sen ska vi hem till mig och äta makaroner, haha.

Nu ska jag äta frukost. See ya'll later!

2009




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0