I'm Leaving Tomorrow

Godmorgon!

Just nu sitter jag och Majabaja i soffan och lyssnar på musik.
Idag kommer jag ha mycket att göra. Vet knappt vart jag ska börja.
Flyttar ju imorgon. Kan inte riktigt fatta hur snabbt tiden har gått.

Idag ska jag umgås så mycket så möjligt med Thilde & Maja, sen kommer nog syrran och några fler hit skulle jag tro. Senare sen ska vi till IKEA. Sedan måste vi packa ALLT jag ska ha med mig. Sen ska jag träffa tjejerna på kvällen.
Vi kommer åka klockan 7 imorgon bitti eftersom att mamma ska vara hos läkaren i linköping klockan 8, och sedan åker vi direkt därifrån.

Jag kommer inte ha tid att blogga något mer idag, men jag kanske hinner slänga in ett inlägg någon gång imorgon när vi sitter i bilen. Vi får se hur det blir med det.
Annars hörs vi på tisdag.

Jag kommer sakna alla otroligt mycket här i Motala, men jag tror inte att jag kommer ångra att jag flyttar till Umeå. Det är en cool upplevelse och jag är glad över att jag vågar ta sånna här chanser.
Men som sagt. Ni får inte glömma att jag tänker på er här hemma. Ni kommer alltid finnas med mig.
Hade bäst!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Nina

jag älskar dig sanna! <3

glöm inte väskan som jag gjorde hemma nu bara ;)

2010-08-08 @ 17:05:53
URL: http://niiinalonnqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0