Hemma Från Norrbyskär

Hejsan hoppsan lillebror!

Kom ganska nyligen hem från Norrbyskär. Det har varit jätteblött och kallt, men vi hade roligt för det ;D
Vi började med att käka lunch som bestod utav, typ, tacos fast med smak av kebab eller nått.
Sen hade vi olika aktiviteter så som kurragömma med dunk, viskleken och tidningsleken, hehe.
Senare sen fick vi pastasallad och efter det delades vi in i grupper och skulle ut på någon vänskapsled eller nått, med massa samarbetsövningar. Det var faktiskt riktigt kul!

Havet
Våningssängen där Madde och jag sov.


Imorgon drar allvaret igång. Våran första riktiga lektion på gymnasiet blir engelska.
Och imorgon får vi säkert IKSU-kortet också. Och på det 3½h långa hålet vi har imorgon kommer jag säkert gå hem och chilla eller nått. Hade velat dra till IKSU och bada eller nått sånt, men jag glömde min bikini i Motala.

Johanna säger att dom ska ta klassfoto på måndag men det har inte vi hört något om :o
Våran klass får liksom inte reda på något. Det suger.
Men vi kanske får reda på det imorgon. Hoppas det.


Nu ska jag vila magen, för jag är så himla mätt.
HEJHEJ!





Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-26 @ 21:19:52
Postat av: Lillebror

hejsan hoppsan karlsson! :D

vet du vad karlsson? att lillebror saknar dig! <3

2010-08-26 @ 21:21:01
Postat av: Sanna

Karlsson saknar lillebror, väldigt mycket!<3

2010-08-27 @ 16:38:24
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0