Gå Inte Över Vägen Om Du Inte Kommer Ut Från Köket

Tjosan!

Sen uppdatering idag, men jag har helt enkelt bara inte orkat.
Gick upp vid halv 12 ungefär, tvättade kläder vid 12, duschade, åt, chillade, diskade och nu sitter jag här.
Och jag kan fortfarande inte fatta att min lilla älskling inte finns längre..


Johanna och jag kollade på The Boondock Saints igår förresten. Den är så värsta bra.
Nu har Johanna cyklat till stan för hon skulle leta efter någon bok och jag ska till stan vid 4 ungefär för att träffa Stefan, sedan följer jag med honom till Hörnefors.


- Jag har ont i magen.
- Det är fint väder ute.
- Sängen står obäddad och det gör ont att se det, men jag är för lat för att göra någonting åt'et.

Awesome song

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0