~(^.^)~

Hallåååå däääär!

Kom just hem från andra dagen på Minerva, och idag kändes det mycket bättre!!!
Har börjat lära känna ett par stycken i klassen nu, och jag är helt övertygad om att det kommer kännas ännu bättre på fredag! För imorgon ska vi ta färjan till Norrbyskär för att övernatta. Där ska vi hitta på olika aktiviteter tillsammans. Föra samman klassen, och jag känner verkligen på mig att våran klass kommer bli hur bra som helst!

Det var så kul idag för alla 2or och 3or gick omkring med en liten vit dator i famnen med fokus på skärmen. 
En tjej gick omkring och kollade på The O.C, höhö. Det ska jag också göra!
Jag längtar verkligen tills vi får våra datorer, men det dröjer än ett tag. Till terminsskiftet ungefär.

Just nu sitter jag bara och äter godis och väntar på att Johanna ska komma hem så vi kan laga mat!
Så vi hörs väl lite senare. PUSS!


Muuums!
Btw. Våra skåp är superfjuttiga. Man får knappt plats med sin egen väska, så hur ska alla böcker och våra ytterkläder få plats hade dom tänkt?

Och bara för att Sigrid tipsade om en bra låt igår, så ska jag tipsa om denna med samma band.
Vampire Weekend - Giving Up The Gun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0