En Dag I Staden

Moi!

Jag och Johanna kom just hem efter en dags cyklande i storstaden.
Vi letade desperat efter Lagerhaus men gissa vad vi hittade istället?
Jo..  fucking BUSSTATIONEN (!) Man blev ju inte lite less.
Dessutom hade vi cyklat förbi Lagerhaus ett antal gånger.. *suck*

Efter att vi hade gått våran kära runda inne på Lagerhaus drog vi till Mias grill och käkade och kollade på Top Model, haha. Gratis påfyllning av dricka är det där också, så det var riktigt nice att chilla där ett tag.

Efter maten fick vi cykla upp för våran älsklingbacke <3
Den kan vara bra att ha där. Speciellt efter man har ätit onyttigheter ;D

Innan vi cyklade hemåt tog vi en sväng förbi Ica och handlade lite.
Jag fick med mig min Bonaqua päron<3

OCH NU ÄR VI HELT SLUT.
He he. Det har varit typ  25 grader och sol hela dagen (Y)

Lite bilder, te-hee.

HÄHÄ *När man bor i Ume gäller det att bju på sig sjÄlv (A)*

Utanför dörren just nu!


Nu blire chill på hög nivå.
Hare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0