Chillin'

Yo dawg!

Sitter just nu och dricker sockerdricka, hehe.
Satan så sött.

Har precis lyssnat på lite av Kisses låt också. Det måste vara en av dom sämsta låtarna jag har hört ?
Och dessutom att den heter "success" och hon tror att den är en "success" ? Det fattar jag bara inte.
Hon borde ju inse att den är en katastrof..?
Nog för att det är underhållande att läsa hennes blogg men bloggandet är det hon borde hålla sig till.
Bloggkarriären verkar ju gå väldigt bra, men sångkarriären hann knappt börja innan den dog ut -.-




SÅ.
Nu ska jag säga det jag tänkte säga från början.
Pappa har varit och hämtat nycklarna till lägenheten idag :D It's officially mine! Eller egentligen mammas.
Om exakt en vecka flyttar jag!
Det var det... HEJDÅ.





Kommentarer
Postat av: Jelena

hahaha hennes låt suuuuuger!!!!!!!!!! :) (A)

2010-08-02 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0