Äppelknyckarjazz

Godmorgon!

Igår kväll, först vid halv 11 eller nått, kom Sebastian, Måns och Isak hit.
Vi kollade på ungefär halva "Dum & Dummare" för sen var dom tvungna att åka igen. Klockan var väl halv 1 då tror jag. Så Johanna och jag gick och lade oss nästan direkt.

Imorgon ska jag ha med mig lite information om 1500-talets botemedel och skydd o.s.v mot syfilis till "Medicinsk grundkurs"-lektionen, så jag har suttit och kollat upp det lite nu på morgonen så jag har det gjort. Ni har väl hört talas om könssjukdomen? Inte speciellt trevlig vad jag har läst...

Idag, typ om några timmar, kommer Sebastian hit. Än vet jag inte vad vi ska göra, men något hittar vi väl på.
Det enda man kan göra här är att titta på tv, film, äta, sova. Det börjar bli lite för kallt för att hitta på något ute, så det blir mest att man sitter inne och nöter massa filmer..

Nu tänkte jag ta en dusch eller nått, sen bara slöa mig. Det är jag bra på.
HEIPA!


Rätt härlig låt som Linnéa tipsade mig om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0