Apberget

Hejsan hoppsan alla landkrabbor!

Jag och Johanna kom just hem från stan. Jag drog dit typ vid 3 kanske och mötte upp Stefan vid apberget (Det är en stentrappa mitt i centrum, hehe) , sedan visade han mig runt lite :)
Och sedan fick han för sig att jag skulle lära mig att åka longboard, och det gick mycket bättre än jag trodde.
Jag såg liksom framför mig hur jag skulle ligga platt på asfalten med upprivet ansikte och brutna armar och ben, men jag är hel :D
Dock gick det inte så bra för Patrik på slutet. Stefan hade lura i stackarn att han skulle lägga sig ned på longboarden, och det gjorde han ju. MEN, han körde över sitt eget finger så halva nageln slets bort och det sprutade blod åt alla håll och kanter...nästan iallafall.. Nejmen det var lite köttigt och blodigt, men han klarade sig!

Vi lever och allt är bra.
Johanna sitter bredvid mig nu och läser någon vampyrserie. Den är tydligen ganska rolig för hon sitter och fnissar lite smått då och då.

Nu ska jag dricka min fanta pineapple, sen blire chill.
Hare köng, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0