You Make Me Feel Like Dancing

OH MY GOD.
Denna dag har varit den bästa dagen i hela mitt liv!
Som jag sa så skulle vi ju till stan och kolla på Neo och Ola, och efteråt fick man köpa deras album och få skivan signerad o.s.v.
Min snälla pappa känner en från tidningen och pratade med honom angående Neo, och han från tidningen stod bakom Neo när jag skulle få autograf och så, och då sa han:
"Jag har hört att hon vill ha en kram av dig", och det fick jag.. åh.. jag fick massa kramar.
Han log heeeela tiden. Jag älskar hans leende!!!
Jag fick komma fram en gång till sen så att tidningsmannen kunde ta en till bild på oss när vi kramades, och då frågade jag Neo om jag fick en puss på kinden.. HIHIHI ♥
(Bilder från dagen kommer senare ikväll)

Jag stannade kvar där enda tills alla hade gått och då gick vi fram till honom och pratade och fick hans autograf skriven även på armen.
Jag är så j*vla glad. Han är underbar ♥
Jag tror jag är kär... Now, Detta är min framtida man.


"Stor Kram        Neo =) Du är bäst."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0