You Are My Sunshine

Helleeew!

Jag har upptäckt vilket fantastiskt fint väder vi har här idag, så jag bad pappa ta fram cykeln så jag kan dra ut på en cykeltur sen ;D
Det är verkligen sjukt fint vädet. Solen skiner som aldrig förr, knappt några synliga moln på himmelen och fåglarna kvittrar vårmelodier. »Detta gillas starkt«

Maten är klar om ca. 10 minuter, så efter jag har ätit då sticker jag!
Och vid 4 tiden drar jag hem till Cassandra för att planera kläder och det där till dansen, så vi hörs väl kanske senare ikväll någon gång.

Varma vårkramar

Jag just nu

                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0