Our Time Is Running Out

Sitter just nu hemma hos min syster och bara tar det lugnt. Denna dag får jag lov att bara koppla av, men från och med imorgon ligger hårdträning på schemat. Det kommer dansas hela dagarna fram till torsdag nu. Förhoppningsvis kommer det gå bra, annars så vet vi iallafall att vi haft j*vligt kul, och tack till Cassandras mamma som hjälpt oss med dansen.

Nu börjar jag känna lukten av mat. Kocken kommer bjuda på pommes och schnitzel - något jag aldrig ätit förut.


Jag känner att jag vill dela med mig lite av den fantastiska musiken från mitt absoluta favoritband i universum. Muse.
De har så många bra låtar så jag kan inte riktigt bestämma mig. Men jag ger er 2 förslag här nedanför.
Visste ni förresten:
• att ordet muse kommer från antikens Grekland och betyder "sånggudinna"
• att Muse inspirerade Stephenie Meyer när hon skrev Twilight böckerna
• att spelningen på Wembley Stadium 2007 gjorde att Muse började ses som ett av världens bästa live-band
• att Muse kommer till Sverige den 21/7-2010
Jajjamen. Jag hoppas innerligt att jag får åka och se dom. Än så länge har jag inte fått nått klartecken från mamma, men jag väntar med spänning♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0