Valborg

Valborg = 30 april = Rocka Fett

Det var skönt att få sova länge idag, verkligen.
Men självklart måste min bror vara lika djävlig som alltid och väcka mig innan kl. 8 för att be mig göra något som han skulle gjort -.-
Har ni hört talas om pellets? Mm, en fucking pelletssäck väger 16kg och jag kan knappt lyfta den 5 cm ovanför marken, och helt plötslit ska jag lyfta den över 1½ meter ... zkjdxcnf

Aja.
Snart antar jag att jag ska äta lite frukost och kanske ta en varm dusch.
Sen ska jag bara ta det lugnt innan vi ska åka till Rocka Fett.
Vet inte ifall vi skulle öva något innan vi åker dit, men det märks.

Sigrid och Fredrika kommer även hit ikväll och ska kolla när vi dansar, haha. Och sen efter tävlingen är avslutad ska vi dra hem till någon och busa lite^^
Caroline har vi inte hört något från, men vi hoppas iallafall att hon kan komma!

Nu blir det frukost som sagt, och en liten låt.
Hej då!

Det var jättelänge sedan jag hörde den här, men den spelades på profileringen igår och jag kände att jag var tvungen att leta upp den ^^

Infernal - From Paris to Berlin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0