Baby, Seasons Change

Den här skoldagen var definitivt mycket bättre än igår. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen (så det brukar vara alltså) Mina vänner är kioskmongon. Men jag älskar dom ändå.
Jag har typ gått och blivit kär i en 2a klassare eller nått. Pelle heter han. Han äter och rör sig verkligen i slow motion. Så jävla söt. Men jag tror hans lärare hatar mig. Hon är skelögd.

Idag tänkte jag iallafall att jag skulle vara med Robin.
Jag tror vi skulle baka cornflakeskakor eller nått, haha. Och kolla på Rec 2.
Första Rec-filmen tyckte jag var skitdålig, så jag hoppas att 2an är lite bättre iallafall. Men med sällskap kan man kolla på typ allt.

DET SNÖADE IDAG. WHAT THE HECK?!

Ikväll ska jag nog kolla igenom matteboken lite för vi har nationella C imorgon :o
H   e   l   p ...

Innan jag går och lägger mig tänkte jag kolla lite på The O.C också.
Jag ser fram emot O.C maraton i helgen, men Majah och Elin är dumma och dissar.
Så jag dissar Elin och Majah. Hehe.


Four Year Strong - She's So High




Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer inte dissa oss på fredag då kommer du älska oss istället....kioskmongo

2010-04-21 @ 16:55:52
Postat av: Kristin

HAHA! här är dina fina kioskmongo-vänner! ;)

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?pid=3752971&id=268153903655

2010-04-21 @ 21:43:45
Postat av: Anonym

hahaah, sanna då, jag är så besviken på dig :(

2010-04-22 @ 19:35:26
URL: http://http://majahdisland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0