If I Can't Find My Way Home

Det har varit en jobbig dag i skolan idag. Men jag är så glad över att jag har så fantastiska vänner som alltid finns där och stöttar. Det känns jättebra. Jag är så tacksam.

Jag är faktiskt himla slut nu. Mitt huvud håller på att explodera och jag känner mig jätteseg. Så jag ska gå och lägga mig en stund, och när jag har piggnat till lite ska jag kolla på OC.
Jag hoppas att jag får 4e säsongen med posten idag. Man brukar väl få post runt 2tiden ungefär, eller nått?

Jag älskar min familj och jag älskar mina vänner.

Miley Cyrus - When I Look At You




Kommentarer
Postat av: Anonym

du har stöttat mig , nu är det min tur att stötta dig jag finns alltid sanna,jag älskar dig

2010-04-20 @ 16:05:27
URL: http://elinrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Jelena

<3

2010-04-20 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0