Tisdag

(Riktigt bra väder idag igen, woho!)

Tack och lov att vi hade sovmorgon idag. Var skapligt trött imorse. Det känns som att jag alltid är trött nu för tiden.
Kristin och jag hade elevlektion på gymnastiken sista lektionen idag, haha. Vi skulle dansa Beat It med klassen, och jag tyckte det gick jättebra! Dom lärde sig mer på 40 minuter än vad vi fick chansen att göra på en träning.

Idag ska vi iallafall inte öva dansen eftersom vi gjorde det i skolan när alla hade gått. Så idag får jag en lugn eftermiddag.
Imorgon ska vi visa upp dansen för våra föräldrar :o Men det kommer nog gå bra.. hoppas jag.

Jag är faktiskt riktigt hungrig och lite trött sen efter skolan, så jag ska ta något att äta och sen kanske kolla på någon serie eller nått. Blev sugen på att kolla om på The O.C eftersom jag pratade lite om det igår.
För att få mig själv och kanske någon annan lite piggare så lägger jag upp en uppiggande låt^^
Enjoy.

Vampire Weekend - A-Punk



Kommentarer
Postat av: lynn

snart torsdag! :DD

2010-04-13 @ 21:56:27
Postat av: Sanna

Haha, jaaa :s ;D

2010-04-13 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0