Thriller

Ja.. Idag var det ju talangjakt i skolan. Och gissa vilka som var först ut? Mhm, aa, vi.
Det var riktigt kul, men vi var nervösa som fan, och dom som satt längst fram visade ingen respekt alls, men det var bara att ignorera dom!
Vi kom faktiskt 2a och Maya och hennes band kom på första plats!.. Det var inte precis oväntat. Dom var så jävla bra. De spelade  Guns 'N' Roses - Sweet Child O'Mine.
Tyvärr blev det inga bilder från detta men ni kanske får se en video, någon gång...

Ni vet väl vad det här betyder?
Att vi ska få dansa på Rocka Fett inför en jävla massa ungdomar (om det är någon som går på det där fortf.)
Just nu känns det ju asbra, men vi får väl se hur vi känner när vi står i en liiite större lokal ;)

Imorgon ska vi som sagt dansa på en annan skola, och sen är det bara att vänta till den 30e april.

Btw, jag har inte fått reda på än om jag kommit in i Umeå eller inte. Det står bara att intagningen sker av ett annat kansli. Så jag får väl vänta ett tag till... Det börjar klumpa sig i magen nu alltså...

Nu måste jag ta något att äta för jag är jättehungrig.
Hejhå hejhå!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Eran dans var skit bra, oh ni gjorde den jätte bra!

Den var allt lite otäck ;O haha

2010-04-15 @ 18:43:11
URL: http://faannyygustavsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, Tack!:D

2010-04-16 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0