Music Is Everywhere. All We Have To Do Is Listen.

Det var meningen att vi skulle åka till lokalen förut och dansa, men det var några som hade möte eller nått där så vi får väl helt enkelt göra det imorgon istället. Vi ska nämligen dansa (som omväxling) på talangjakten*hihi* i skolan på torsdag.

Jag antar att man kan säga att jag är en filmfanatiker så jag tänkte faktiskt kolla på en film nu innan jag går och lägger mig. Än så länge vet jag inte vilken det blir, men jag hade tänkt tipsa om en film här iallafall.
Jag såg den här filmen i måndags för första gången och jag har redan sett den 3 gånger. Filmen innehåller mycket musik och jag tycker att den är "breath-taking". Jag har nog aldrig blivit rörd av en film så mycket som jag blev av denna.(Hör och häpna. Min pappa grät till denna film :s) 
Filmen heter August Rush. Jag är verkligen sämst på att förklara filmer så jag tänker inte ens ge mig på att försöka. Jag har iallafall sagt vad jag tycker om den.

Klippet här nedanför är min absoluta favoritscen från filmen och där får man se Evan/August Rush spela gitarr med en främling som sedan visar sig vara... Jaa, vad tror ni?


Denna film får definitivt 5/5 clapper boards!




Och nu har jag kommit på vad jag ska kolla på!
Tänkte dra igång lite One Tree Hill. Jajjamen!

So long! (:

Btw, visst är det coolt att kommentera anonymt? tihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte anonym :D din blogg va jätte fin sötnos <3

2010-04-12 @ 21:36:04
URL: http://elinrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0