The Babysitter

Det blev ingen Robin idag. Förhoppningsvis ska vi ta igen den tiden i helgen.

Jag ska vara barnvakt åt mina 2 systerdöttrar Thilde och Maja snart.
Haha, min bror skulle åka och hämta dem klockan 4 men fastnade framför x-boxet och blev 30 minuter försenad.
FAIL.

Alltså, jag var ju ganska sugen på att baka och se film, så jag antar att jag får göra det med busfröna.
Och sen måste jag förstås ta tag i lite läxläsning. suck.
Vill ha helg nu! Det är så skönt att bara få sova.
Eller jag ångra mig.. Jag vill ha sommarlov nu!

Det ska bli spännande att se om vi hittar någon lägenhet innan lovet, men det tror jag faktiskt inte :o
Kan ju alltid hoppas. Och ännu vet jag inte om Johanna har kommit in eller ej. Jag börjar bli ganska nyfiken..

Avslutningskläder måste jag beställa också.
Hur långt är det kvar till sommarlovet egentligen? Det kan inte vara långt. Snart maj ju.

Aja, nu kom busfröna.
Have a good afternoon.

Bilden är tagen i Karungi i höstas


Salem Al Fakir - Good Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0