S A T U R D A Y

Godmorgon.

J*vla sk*t.
För att få en någorlunda lyckad helg kanske man inte ska sova bort halva dagarna. Klockan är 12.40, gaash. Jag har ju missat hur mycket som helst av denna dag. My bad...

Jag har faktiskt inte en blekaste aning om vad jag ska hitta på idag, och jag tänker inte sitta hemma.
Någon som vill se en skräckfilm ?;)

Aaaaaahhhhhhh, jag är typ ashungrig, och jag kommer inte få mat förns pappa har skjutsat Christoffer till Linköping, för jag tänker inte laga mat själv idag. Det orkar jag inte.. I-landsproblem?
Haha, vi pratade om I- och U-landsproblem i skolan igår, så nu vet jag vad det innebär... Jag är cool.

Imorgon fyller Elin "Scott" Wånggren 16 år <3 Snuttan vad stor du blir!

To be, or not to be, That's the question..
YYRRN! Nej, FEL!
Frågan är, Vilken låt ska jag lägga upp idag?
I'll tell you what... Ni ska få en rolig låt till en video med bilder på kapten Jack Sparrow (Johnny Depp) och Will Turner (Orlando Bloom), mjau <3


Nu blev jag nästan lite sugen på ett Pirates Of The Caribbean maraton...


Lika?   Båda är iallafall riktigt snygga ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh du fick med scott där :D

jag är snart lika stor som dig känner mig rätt så tuff <3

2010-04-17 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0