Russian Roulette

Just nu kan jag inte tänka på något annat än hur skönt det kommer bli med sommarlov. Jag är så trött på alla prov!
Hade t.ex nationella hörförståelse i franska, och konsthistoria prov idag. Och imorgon ska man lämna in hemskrivningen i so:n om I- och U-länder.
Jag tror jag mailar över hemskrivningen till Camilla efter skolan imorgon, så jag kan fortsätta skriva lite idag och göra resten imorgon. suuuuuuuuuuuuug.

OH NO!
Kom just på att jag ska till tandläkaren imorgon :''(
Jag hatar tandläkare!
Om jag bara kunde sköta mina tänder ordentligt skulle jag inte behöva oroa mig för tandläkarbesöken...

I'M OUT!

Den här låten förklarar ganska exakt hur jag känner
när jag ligger i tandläkarstolen
:'o 
Man kan verkligen se my heart beating through my chest..


Jag har faktiskt aldrig riktigt lyssnat på texten till den här låten. Men nu när jag samtidigt ser texten, får jag rysningar i hela kroppen. Den är awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0