Remember Me

Det känns som att jag bara gjort inlägg idag. Men jag kommer ju på saker att berätta hela tiden.
Just nu lyssnar jag på Queen - Don't Stop Me Now. Man får bara lust att bli värsta vild när man lyssnar på den ;) Den är helt underbart bra! Queen i sig är amazazing.

Anyways.
Jag skulle ju berätta att jag ska på bio ikväll med Kristin och Sigrid. Vi ska se på Remember Me med supersnygga Robert Pattinson.
Jag skulle kolla på den häromdagen på tvshack men det var urusel kvalité, men nu blir det en stor bioduk med bra kvalla. Tummen up.

Men innan bion ska vi dra till lokalen och dansa lite. Vi börjar få in dansen riktigt bra!
Jag kan avslöja att vi ska dansa till Thriller ;)

Nu ska jag dra, Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0