Orange County

Jag har spenderat största delen av dagen i soffan framför The O.C. Har börjat om från början, så det är vad jag kommer syssla med på kvällarna hädan efter, haha. Om ni har lust att kolla på The O.C med mig, hör av er!;)
På tal om The O.C så beställde jag säsong 4 tidigare idag, så den kommer säkert imorgon. Hoppas jag.
Då har jag alla säsonger, yay me!





Jag hatar verkligen söndagar, för då vet man att det är skola dagen efter. Vem behöver skolan när man kan kolla allt på internet?
Haha, nejmen vi ska vara tacksamma över att vi har chansen att gå i skolan. Jag tror dom flesta är det bara att dom inte visar det. Det gör inte jag varje dag iallafall. Det är svårt i dessa tider ;)

Jaha nehe... Nu ska jag duscha och sen ska jag parkera min lilla rumpa i soffan och kanske kolla på lite One Tree Hill säsong 7, om det vill funka idag..

Natti natti!


Det måste ju vara någon mer än jag som älskar  Ryan & Marissa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0