Oh My Diary

HEJ!

Idag hade vi nationellt prov i matte, och det var fan svårt :o Iallafall B-delen. Bajs.
Sen hade vi typ, uppvisning i bugg på idrotten. Haha det är kul ;) och Goran är verkligen bra!

OMD! (Oh My Diary) hehe, lärde mig det idag.
Kollade på nyaste avsnittet av Vampire Diaries idag. Som vanligt så var det jättebra, och jag längtar som bara den till nästa avsnitt för minsann händer det grejer. Ni som följer serien i USA:s takt kan gå in och kolla här www.vampirediaries.se för där kan man alltså se promos och läsa lite spännande grejer.

Då vare dags för dans idag igen då. Någon gång ikväll runt 7 tiden kanske?
(Lite längre ned kan ni se en bild från i onsdags)
Antingen före eller efter uppvisningen kommer det bjudastacos(!)
Hoppas det blir efteråt för annars kanske maten kommer upp igen när vi dansar, haha.
Vi blir nog inte kvar där länge iallafall för vi ska hem till Cassandra sen och typ ha en liten filmkväll eller nått :)

Jag älskar musik och hade tänkt att jag skulle dela med mig av en bra låt i inläggen jag gör. Jag brukar väl oftast lägga in en låt men nu menar jag i varje inlägg ;) Det blir lite roligare då, tycker jag.
Här är dagens låt:







Kommentarer
Postat av: MajahTheBest

hihi jag tycker om den där bilden

2010-04-19 @ 15:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0