My Future Husband

GAH!

Jag, Kristin, Cassandra, Jelena, Lynn och Majah gick till stan efter skolan idag. Vi planerade tidigare i veckan att vi skulle käka på sibylla, så det gjorde vi idag. Satan så stora kebabtallrikarna är!

Efter att vi hade käkat så gick vi runt i olika affärer och kollade lite på kläder. Jag tror kanske jag vet vilken klänning jag vill ha på skolavslutningen.
Jag köpte ett par byxor (för en gångs skull!!!) och en tröja på gina tricot, och efteråt drog Jelena ut mig från affären och höll för mina ögon (!) Jag var livrädd. Visste inte vart hon skulle föra mig.
Men när hon släppte mina ögon, stod jag framför MQ. Och det första jag såg var...
Min framtida man, Joel Kinnaman. Waaah, ögongodis. Han vet inte om det än, men han kommer fria till mig..
Jag var tvungen att ta flera kort, haha.
Personalen inne på Kicks kollade på mig och skrattade. I went crazy.

Idag fick jag även reda på att min kära Neo kommer till stan i helgen. Måste självklart dit och stå längst fram.
Gubben då...

Ja. Vad mer ska jag säga.. jag fick hem säsong 6 av One Tree Hill idag.
Jag gillar att min bokhylla är full med Bonaqua Päron, The O.C, One Tree Hill och Twilight.

När mamma kommer hem senare ikväll ska jag beställa avslutningsskor. Dom är jättesöta!

Nu ska jag ta något att dricka, sen ska jag kolla lite på *trumvirvel* O.C!
Hade bra, Pussss.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaash!!!!! ♥♥♥♥♥♥


Nick Lachey - All In My Head




Kommentarer
Postat av: Kristin

SANNA!!!! det är nu på lördag neo o ola kommer till motala!! :O

neo o sanna nielsen ska va där 13.00 o ola ska va där 15.00. ;)

haha stackars cassi som ska till stockholm då! :P

2010-04-22 @ 18:47:15
Postat av: Anonym

omg omgomgomg och jag missade det åh herregud!!!!!!!!

2010-04-22 @ 19:37:49
URL: http://http://majahdisland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0