You Gotta Love Music

Alltså... Jag kan inte förstå hur det kan finnas ett så bra band som Muse. Det finns inga ord som förklarar hur bra dom verkligen är. Det finns inga ord som räcker till.
Jag sitter just nu och kollar på en live-spelning dom hade i Finland förra året, och jag sitter och skakar för att jag blir så lycklig när jag ser/hör dom. Jag kan bara inte fatta att jag i sommar, ska få uppleva min bästa kväll någonsin. Jag vet att det kommer bli helt fantastiskt. Det är något jag drömt om jättelänge, och nu äntligen...På riktigt.. Det är så ofattbart och jag kan inte med ord uttrycka exakt hur jag känner.
Att se dom live står typ högst upp på min "Saker Att Uppleva Innan Jag Dör"-lista, även om jag inte har någon. Men hade jag haft någon, hade det definitivt stått med bland topp 3.

J A G Ä L S K A R E R !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0